Budak 16 Tahun Mati Kerana Dipercayai Melakukan Onani Sebanyak 42 Kali


seorang budak lelaki mati dipercayai kerana melakukan onani sebanyak 42 kali pada setiap malam di bandar Rubiato,darerah terpencil di Goias Brazil.

Ibunya memberitahu sebuah akhbar tempatan bahawa beliau mengetahui tentang ketagihan onani anaknya itu dan merancang untuk membawanya berjumpa doktor.Namun usahanya dianggap terlewat apabila mengetahui bahawa anaknya sudahpun meninggal dunia.

Menurut ibunya,anaknya itu di kesan melakukan onani secara terlampau pada bulan lepas dan melakukan onani secara berterusan pada setiap malam.Beliau menghabiskan masanya untuk berimaginasi tentang wanita-wanita cantik dan mengghairahkan di dalam bilik tidurnya secara berseorangan.Menurut rakan-rakan sekolahnya,mereka pernah di minta untuk menyaksikan aksinya melakukan onani melalui kamera video yang dibawanya ke sekolah.Menurut mereka,keghairahannya terhadap wanita amat melampau tanpa mengira tekstur bentuk badan wanita,umur dan kecantikan mereka.

Menurut polis yang menggeledah di dalam biliknya untuk mencari punca kematian,sejumlah besar gambar pornografi di temui di satu ruangan di dalam biliknya termasuk gambar-gambar dan video wanita berbogel yang di temui di dalam komputer peribadinya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...